Tja...?

För första gången sedan jag började skriva blogg för lite mer än ett år sedan står det absolut still i hjärnan vad jag ska skriva om. Inte för att mina inlägg håller speciellt hög klass i vanliga fall, men ändå.

Ena ungen i badet, andra på sitt rum lyssnande på skivor i badrock (Ungen, inte skivorna). Har softat hemma, ätit schnitzel och potatisgratängsmiddag, tvättat två maskiner tvätt, röjt frukostdisk för två morgnar, varit ute och lekt. Dagens fredagsfika: Glassbåt från Glassbilen.

Efter barnen somnat ska jag dricka ett glas vin och se på TV, antingen ett avsnitt "Ghost whisperer" (Jonas kommer hem kl nio och skyddar mig från spöken på altanen) eller någon film. Kanske "Juno", har fortfarande inte sett den.

Ja ni, inte var det här något att skriva hem om, va? Ah well. Gjorde just det ändå. Ha en skön fredagkväll, kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Honung

MIssade jag att gratta dig??? Herregud! Och jag som sa till skalman att jag måste gratta dig och så missade jag det..? Fan också. Men grattis i efterskott sötnos!

2008-09-19 @ 19:46:32
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0