Bara ett inlägg till. Är för trött för att resa mig från datorn

Nu ska jag:
  1. Inse att påsklovet är över
  2. Borsta tänderna
  3. Lägga fram kläder till i morgon
  4. Gå och lägga mig
Ska faktiskt bli kul att träffa de kära kollegorna och de kära eleverna igen i morgon. Eleverna är säkert överlyckliga att träffa mig med... Eller inte. (Lika kul varje gång. Första lektionen efter ett lov:

Jag: Hej! Vad kul att se er igen!
Elever: (Trött mummel)
Jag: Det är nu ni ska säga "ÅH, det är så ROLIGT att vara tillbaka! Vi har längtat hela lovet efter mattelektionerna!"
Elever: (Trött mummel och lite skratt)

Fast sedan ska jag dela ut planeringen för sista (Sista!) avsnittet före sommarlovet, och så ska jag säga "Nu köööööör vi!". Eller så skriker jag det. Så att de vaknar, menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0