Barnvaktsfredag

Hade med mig en bonus- 6- åring hem idag, Stellas gamla dagiskompis som går på min skola (Fast i en enhet lite längre bort). Så jag hämtade 1) Dagiskompisen 2) Leo på dagis och 3) Stella på skolan, och sedan åkte vi hem och åt chokladbollar till fredagsfika.

Kompisen hade med sig High School Musical 3 i väskan, som inte Stella har sett än, så ni kan ju tänka er vilken lyx att få fredagsmysa till den efter maten. Men det var inte det jag skulle skriva, utan tänk er också vilken lyx även för mig att få se den. Känns ungefär lika glammigt och roligt som en Röda mattan- premiär. High School Musical filmerna är ju faktiskt hur bra som helst.

Hej då från Maria, 6 år 31 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0