Jo, jag köpte ju ett par nya, fina, sköna skor för några veckor sedan

Svarta ballerina. Rätt dyra var de, men det var något Anti- stress- märke (Som tanter har, ni vet. Fast de ser inte ut som tantskor. Jag lovar) och supersköna så jag tänkte att det var värt det.

Ja, eller hur... Hade de på mig i Stockholm i lördags och fick skavsår from hell. Lite stressande. Faktiskt så pass mycket skavsår att jag fick lov att köpa ett par nya skor för 149 kronor att ha på mig resten av dagen. Lite stressande det med, för jag hade inte inte köpt 149- kronors skorna om det inte vore så att jag var tvungen.

Nu är saken den att 149- kronors skorna påminner ganska mycket om dyra skorna, och så tänker jag att jag eventuellt kommer att använda de mer. De billiga, alltså. Och då är ju pengarna för de dyra skorna a total waste of money.

Vilket är en smula stressande att tänka.

Alltså. En extremt dålig affär att köpa Anti- stress skor, det måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Janina

Jag har världens bästa tips mot skavsår. Jag fick det ALLTID förut och nu har jag det ALDRIG. Svaret är Leuko-silk tejp från apoteket. Så fort det börjar skava lite sätter man på TVÅ lager tejp. Man måste sätta innan det blir ett sår, annars är det för sent. Testa det så kan du nog ha dyra skorna, och då har du ju nästan sparat pengar om du kan avnända dem igen!

2009-04-28 @ 13:35:20
Postat av: Camilla

Kom på att jag glömt och fråga om du har fått ditt Satin hands-kit?! Antar det eftersom annars hoppas jag att du hade ringt =)



Kraaaaaam

2009-04-28 @ 15:01:38
Postat av: mollya

Putsa av Stockholmsdammet från dyrskorna och sälj dem på Tradera. Så kan du köpa något annat för pengarna :)

2009-04-30 @ 15:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0