Nu:

Sitta vid datorn tills jag är helt säker på att Stella somnat

Sen: Gå ner och hänga tvätt och kolla att det i torktumlaren är klart
Sen: Packa till i morgon
Sen: Kanske se lite på TV. Om jag orkar. Eller nä, förresten, går nog och lägger mig
Sen: Jobba i morgon

Och, slutligen, efter det: Stoppa in barnen och packningen i bilen och köra till Borlänge, där vi ska vara till måndag.

Efter det: Ha påsklov i en vecka.

Hörde ni? PÅSKLOV. Fucking wonderful. Det är värsta är dock att jag inte riktigt kan njuta av varken det eller att det oh praise the Lord känns som vår ute, för jag tänker bara på tvätt och full diskmaskin som borde plockas ur (Orka) och packning och mycket på jobbet och om jag hinner tvätta en till maskin och mer packning osv osv.

Fast det verkar ju å andra sidan dumt. Sitta här och känna mig stressad när jag faktiskt från klockan ett i morgon har lov.

Så nu ska jag sluta med det. Dessutom kommer jag inte att kunna skriva förrän på måndag, och man kan väl inte ha ett gnällspiks- inlägg som det sista på flera dagar? Nä, det kan man inte.

Sköt om er, alla Fina, och försök att inte att längta ihjäl er allt för mycket efter mig de här dagarna! ( Ho ho. Ja, eller hur, liksom)

Kommentarer
Postat av: Christin

Gla Påkk, som min granne med talfel sa när han var fem! Ha en skön semester hos mamma! Vi har lov efter påsk, så jag ska extrajobba lite i veckan. Sen blir det mamma för mig också!

2009-04-03 @ 08:46:45
Postat av: Camilla

Ska bli superkul att ses i helgen!!!!

Kraaaaaam

2009-04-03 @ 12:21:19
Postat av: mollya

Hoppas ni har haft (och fortfarande har) en riktigt BRA helg. Och att lovveckan blir precis så där bra som du är värd! Kram kram

2009-04-05 @ 17:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0