"Oj"

Alldeles nyss hörde jag ett dunk och ett "Oj!" inifrån Leos rum, och när jag smyger in och kollar så har han ramlat ur sängen.

Men ligger kvar på täcket på golvet och sover vidare. Tja, så kan man ju också lösa problemet.

(Dessutom hade han kissat i sängen, men sov som sagt vidare som en stock, så jag bar honom till toaletten, satte honom där, tog på honom rena kalsonger, la en dubbelvikt handduk på fläcken och la honom på sängen igen.

Fresh. Verkligen. Men kändes liksom taskigare att väcka honom?)


Kommentarer
Postat av: Tina

Äsch! Har hört att kiss är rent! I öknen tvättar beduinerna händerna i dromedarpiss! :-)

2009-04-21 @ 23:28:47
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Maria

Tina: TACK! Var väl det jag tänkte =) Kissfläck = Rent och fräscht.



Kommit ur din bloggkoma än, förresten? KOM IGEN NU! slutar ni alla så dör jag =)

2009-04-21 @ 23:34:39
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0