Shoppingen

Fråga: Hur knäpp i huvudet är man om man åker till Stockholm och köper en trädgårdsgroda på Åhléns och släpar hem?
Svar: Lite, va? Eller ganska? Mycket?

Det var i alla fall en väldigt fin groda.

Dock är jag lite orolig över att historien verkar upprepa sig. Kanske har jag någon slags psykisk störning? Borde- köpa- kläder- kommer hem- med- trädgårdsgroda- synromet. Fast jag köpte lite annat också. Ansiktscreme (Clarins "Beauty flash balm". Bäst att passa på när man är i stad med Clarins- sortiment), solglasögon, lite kläder och presenter till barnen, två par supersnygga, supersköna, ganska tunna mysbyxor med muddar på halva vaderna. Ett par svarta och ett par bruna. Kommer att bli min standard- outfit soliga dagar hemma.

Av mitt planerade klädköp blev det bara en kofta med korta, lite pösiga ärmar. Hm. Ja. Hittade faktiskt inget annat som var fint. Men trädgårdsgrodan, den var fin...

I dag har jag träningsvärk i benen av allt vårt promenerande. Note to self: BÖRJA TRÄNA! På något sätt. Att få träningsvärk av att gå är faktiskt lite pinsamt.

Kommentarer
Postat av: mollya

ha ha ha... Du är ju underbar! En trädgårdsgroda är banne mig inte illa pinkat. Ibland behöver man en trädgårdsgroda mer än man tror.. Kram på dig!

2009-04-26 @ 22:09:12
Postat av: Maria

Mollya: Ja, trädgårdsgrodor är bra, det är de. Men inte så helpful när man står en solig morgon i maj och funderar på om man ska ha den svarta, tjocka koftan eller den bruna, svarta koftan =)



PUSS min vän!!

2009-04-27 @ 22:17:57
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det nåt liknade syndrom som heter "borde köpa nya kläder, men köper barnkläder alt. porslin" Mina mammakläder börjar bli urtvättade haha :)

2009-04-28 @ 20:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0