Visst är det lite märkligt att helgerna går så snabbt?

Swish swosh säger det, så är det måndag igen.

Som idag. Har rensat i rabatterna, varit i lekparken, softat, tvättat och hängt tvätt ute, och så plötsligt är det kväll. Very strange.

Fast vi har lov torsdag och fredag, så förhoppningsvis säger veckan swish swosh också. Och på torsdag, då! Jag och barnen tar bilen till Borlänge, och på kvällen ska vi titta på majbrasor med mamma. Mysigt. Men inte lika mysigt som på fredag, för då ska vi hem till min bror och hans fru och träffa lilla nyfödda Maja.

Åååååååååååååååååååhhhhhhhhhhh! Igen. Små bebisar does that to you. Och Maja! Hur fint är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Malin Georgson

Hej Maria! Läser din blogg via Camillas lite då och då och fick bara lov att kommentera namnet Maja. Vår äldsta heter så och visst är det väl bara såååååååå vackert! Snusa bebis för mig med :)

2009-04-27 @ 13:35:37
Postat av: Maria

Malin: Hej, vad kul att du läser ibland!

Ja, Maja är superfint. Kommer att bli coola tjejer i sina dagar, dessa Major =)

Brukade läsa din blogg med, men nu vet jag inte hur man loggar in / Kram från The dator- nolla =)

2009-04-27 @ 22:20:32
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0