Nyaste dvd- box beroendet:



Har ni sett serien? Så. Jävla. bra. Faktiskt snäppet roligare och bättre än "Vänner", som den ju påminner lite om. Sköna kompisar som hänger, flirtar, pratar och hånglar, bara det att de dricker öl istället för kaffe. Typ.

Har fem avsnitt kvar av säsong 1.

Måste nog titta om säsong 2 finns att köpa.

Update: JA! Det fanns den. Bara 169 kronor kostar den dessutom på cdon.com. Fantastiskt! Helt enkelt fantastiskt!

(PS. Mollya, du vet vad jag menar, visst? En ny dvd- box är som ett gyllene skimmer över hela ens tillvaro)

Kommentarer
Postat av: mollya

OM jag vet vad du menar... Är så inne i träsket. Moahahahaha. Är sååå besatt av l word (som jag lyckades hitta fyra säsonger av tokbilligt på blocket, yeha!). Men har inte sista säsongen, ve och fasa! Måste lösas snart, för nu är det bara några avsnitt kvar på näst sista säsongen. hm.



Och alldeles nyss vann jag en auktion på Tradera, säsong 5 av Six feet under. Där jag inte har sett fyran, utan bara 1-3.



Åh jistanes, dessa i-landsproblem!!! Är de inte ljuvliga så säg ;)

2009-08-30 @ 21:07:49
URL: http://www.ettklickforskogen.se
Postat av: loly

Två frågor:



Hur var husvisningen?

Har du kollat True Blood? Avsnitt två ikväll men de ligger på SVTPlay i två veckor så du kan fortfarande se ettan om du missat.



Kram från jordens mest stressade människa. Typ.

2009-09-01 @ 20:02:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0