Dagen efter

Har gått hela dagen med en känsla av att ha gjort bort mig igår. Ni vet som om man varit jättefull och sedan i flera dagar får flashbacks i form av små minnes- nålstick på huden. "ÅH NEJ! Och så sa jag det... Till hon" eller "ÅH NEJ! Gjorde jag verkligen...?"

Men jag var inte ut igår. Och inte full.

Så kommer jag på att jag inte skäms över något jag har gjort, utan bara tänker på när Eriks flickvän stod bredvid honom på scenen igår när han sjöng vinnarlåten. Såg ut som om han sneglade ett "MEN GÅ NER DÅ!"- uttryck på ögonen några gånger, men hon bara dansade vidare. Inför Globen och halva Sverige.

"MEN GÅ NER FRÅN SCENEN, DÅ", tänkte Globen och halva Sverige.

Tror jag? Någon som har läst typ Aftonbladet igår? Stod det något om Flickvännens som stal rampljuset från Erik?
Inte för att verka cynisk, de är säkert jättekära, men själv satt jag med kudden framför ansiktet för att slippa se.

Så har det gått några timmar, jag får ett till nålstick, jag tänker "Men jag har väl inte gjort något pinsamt som gör att jag får ont i magen...? Jaha. Just ja. Eriks flickvän"


Kommentarer
Postat av: Erik M, vän av oordning

Du kan se det igen och igen och igen på tv4.se. Jag hade inte sett det förrän nu, men ajjjj. :-)

2009-12-12 @ 22:20:49
Postat av: Anna

Åh, precis så kände jag också. Jag blundade och upprepade för mig själv: "Gå ner. Gå ner. Gå ner. Gå ner" Men stackars människa... =/

2009-12-12 @ 23:35:46
URL: http://annaeleonora.wordpress.com
Postat av: Karin L

Det verkar som att folk håller med dig...

http://www.facebook.com/group.php?gid=346129025082&ref=mf

2009-12-13 @ 10:14:07
Postat av: Maria

Erik, Anna, Karin: I knew it! Skönt att det inte bara var jag som skämdes ögonen ur mig. Stackarn kommer att stå med i varenda årskrönika som "Årets pinsammaste".



Men 15 minutes of fame är ju alltid 15 minutes of fame. Eller hur nu dagens ungdomar resonerar??



kram på er!

2009-12-13 @ 12:04:19
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0