Det här är så lyxigt att ni inte kommer att tro era öron:

Barnen är på mini- get away i Borlänge hos mormor, så jag och Jonas är ensamma över helgen.

Mormor hämtade barnen direkt efter skolan (Och dagis) klockan tolv, och åkte sedan till Borlänge med dem. Själv jobbade jag till tre (Hann allt jag skulle göra), gick och klippte mig (Min frisör är tydligen i Thailand i tre veckor, så jag ringde runt och lyckades fixa en tid här. Det blev en aning för kort samt att luggen blev ojämn så Jonas måste fixa till den, men vad tusan. Det ser inte ut som en risbuske längre) och hängde sedan i min kompis A's inredningsbutik en timme. Kan berätta mer om den en annan gång, hon och en kompis har precis öppnat och de har världens affärsidé. Helt enkelt genial.

Efter det fredagshandling på ICA, hem och laga mat. Ett glas vin. Klockan nio kom Jonas hem.

I morse när vi ringde barnen var de så upptagna med att baka pepparkakor med mormor att de inte hann prata. Planen för dagen här är att gå på stan. Skratta ni, det finns faktiskt en hel del affärer. Ska köpa adventsljusstake till köket, det gamla visade sig vara trasig, samt julklappar till barnen. En sväng till Apoteket. Kanske strosa runt i stora, fina inredningsaffären. Visa Jonas A's lilla butik.

När vi kommer hem ska jag ta ett långt bad. Läsa nya "Family Living". Ikväll ska vi köpa hem Thai- take away.

Ja, men ni hör ju!

Lyx, lyx, lyx.


Kommentarer
Postat av: Honung

Babe! Mary Kay is the shit, men vem säljer och hur ska jag minnas vilken jag hade? Tusen kramar!

2009-12-05 @ 21:56:57
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0