Eller Calle...

Svårt det där. Faktiskt sjöng han vinnarlåten snäppet coolare. Dessutom är han en underdog, och jag gillar underdogs. Ja, faktum är att just underdogs är ett av mina Topp 5 företeelser i livet.

De andra fyra, utan inbördes ordning, är:
  • Kämparanda
  • Entreprenörsskap
  • Ödmjukhet
  • Problemlösningsförmåga
Nu ska jag gå till grannhuset och hämta hem min dotter. Trodde hon skulle komma hem av sig själv, för det brukar hon göra halv tio när första halvan är slut. För hon kan väl inte stanna till elva för att det är final? Eller?

Oh my. Bara sju och redan ute på fredagkvällar. Bådar inte gott.

Kommentarer
Postat av: Ninjan

JAG SA DET MED! Calle sjöng fan vinnarlåten bättre. Visst blev man het liksom?! :D

2009-12-16 @ 15:29:44
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0