Tillägg till förra inlägget:

Fast då säger jag ju inte "Oh, vad kul att de ligger med varandra. Och blir fulla! Ja, faktiskt ännu roligare när de blir fulla".

Så säger jag inte.

Men det var egentligen inte det jag skulle skriva (Ville bara förtydliga. För säkerhets skull. Så att ni inte ringer Skolverket), utan att en eftermiddag tillbringad på dagis med att se sin sons avdelning gå Luciatåg är en alldeles utmärkt spenderad eftermiddag. Åh, det var så söta att jag nästan dog. Vet inte riktigt vad som var finast. Alla söta Tomtar och Lucior. Intågandet till "Tänd ett ljus". "Blinka lilla stjärna" på spanska. Tjejerna som hellre lekte med sitt tärnljus än sjöng. Visste ni att tärnljus lyser igenom om man stoppar det i kompisens mun?

(OBS! Testas helst inte med riktiga ljus)

När de sjöng "Hallelujah". Åhhhhhhhhh.

Nu: "Desperate Housewives". Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anna

Darling! I´m back! Ett tag iallafall... =) Puss!

2009-12-08 @ 23:40:46
URL: http://www.annaeleonora.wordpress.com
Postat av: Maria

Anna: YES! Livet återfår sin glans.



Men du, bloggdrottningen samt utbildad i sociala medier, länken fungerar inte...? =)

2009-12-09 @ 20:49:50
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha...Vilket skämt! Provar igen!

2009-12-09 @ 21:52:22
URL: http://annaeleonora.wordpress.com
Postat av: Case

Oh på spanska?! Jag som tyckte vi va avancerade som lärde våre 3-4åringar den på engelska... Jaja, föräldrarna va imponerade och barnen tyckte det va roligt iaf. :) Kram på dig!

2009-12-14 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0