...Eller så där lagom strålande

Ni vet Vila- jeansen/ leggingsen som var så fantastiska? Ja, eller hur. Visade sig att resår i midjan (Om man inte är gravid) är hur opraktiskt som helst, byxorna åkte ner hela tiden. Så efter frukosten igår gick jag raskt upp och bytte till ett par vanliga jeans, och så fick Jonas lämna tillbaka dem idag innan han åkte till jobbet.

Alltså. Att Vila- leggings som ser ut som jeans skulle vara något att ha DEMENTERAR JAG STARKT. Do not buy. Om man inte gillar när byxor åker ner, förstås. Då är de bra.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, och sen somna tidigt. Att komma hem sent, som igår, gör att varenda litet jobbtänk snurrar runt i huvudet som en film och så kan man inte somna. Visserligen löste jag en himla massa problem, ja, kanske varenda skolproblem som finns i hela Sverige, men jag kommer ändå inte ihåg dem idag.

Somna tidigt...Ahhhhh.

PS. Jag hade T- shirten med upp- och- nedvända Eiffeltornet idag. Mitt under en genomgång räcker en elev upp handen.
Jag: Ja?
Elev: Vet du om att du har tagit på dig tröjan upp och ner?

Hahaha. De är roliga, de små liven.

Kommentarer
Postat av: Honung

Ett brett leende till dig, Darling!

2009-02-04 @ 00:57:28
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Några jobb till hösten på din skola?! Kram C

2009-02-04 @ 11:48:02
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Honung: Puss!



Cicci: ...Som i "Kul ungar" eller som i "I am moving back?!" För om det är det senare: NÄHÄ?! Skriv en FBI- kommentar och berätta hur ni har det, saknar att läsa om Er!



Kram!

2009-02-04 @ 18:09:39
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Schumi

Det var precis det jag trodde skulle hända med byxorna, men jag vågade inte säga nåt om det för att inte verka dum i huvvet. Snyggt att böja sig ner inför en hel klass med skolungar för att plocka upp en krita och visa hela rövskåran. Grattis.

2009-02-05 @ 10:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0