E.T phone home

Har en Åh, vad jag saknar mina kompisar- känsla. De som är utspridda lite varstans. Jag brukar tycka att det är OK att man inte ses så ofta, för det är ändå så mycket att göra hela tiden plus att de finns i mitt hjärta även om de inte finns i närheten, men ibland blir jag alldeles AMEN ÅHHHHHH och vill hänga på riktigt.

Men hänga med bloggläsandet- och skrivande fungerar det med. God bless Internet. Utan det skulle jag försmäkta här i stan (Byn?). Tror jag. Eller inte försmäkta, men åtminstone tycka att allt var en smula tråkigare.

Men kryssning nästa helg! Och dricka öl i solen med Örebro- vänner någon gång innan sommaren! Och Cicci flyttar till Sverige i sommar!

Viktigt med sociala saker att se fram emot.

Plus att jag ju faktiskt har två och en halv säsong kvar av "Vänner"- vännerna. Det klarar man sig bra på också.


Kommentarer
Postat av: Chrillan

Saknar dig också!!! Jag vill träffa dig innan sommaren, vill du ha sällis i Örebro?

2009-02-25 @ 14:11:59
Postat av: Maria

Christin: JAAA! Absolut måste vi ses i Örebro! Kanske någon helg i maj?? PUSS!

2009-02-25 @ 18:20:37
URL: http://babydarling.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, jäklar vad vi kommer hänga i sommar! Du kommer ställa ut mig på förstutrappen till slut och dra ned rullgardinen... Fast ännu är det inte officiellt att jag flyttar, så ssssssschhhhyyyyyy!!!

2009-02-25 @ 18:59:39
URL: http://grancanariamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0