Rättelse:

Alltså, jag vill ju inte vara inne HELA tiden. Jag gillar att jobba, så det är helt ok att göra under veckorna. Förutom det är det himla nice att sitta med hårinpackning i en bastu  då och då.

Men februari i övrigt...Ge mig en filt att dra över huvudet.

Nu: Prova marinblåa Filippa K- klänningen. Ihop med svartblanka, högklackade skorna och plattångat hår kanske det ser åtminstone så pass bra ut att folk inte skriker och springer sin väg när de ser mig. Men who cares. Dessutom stod det inte på inbjudan "Februarifula människor göre sig icke besvär".

Vår i Skåne?! Oh, då kanske jag ska packa ner bruna skinnjackan och färgglada, tunna halsduken?! Fränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0