Frääääääscht

Fast om man bortser från det faktum att man behöver ha bikini, så är det ju hur skönt som helst att bada. Har till och med hunnit simma lite, och efter badet bastade vi. Tjejerna har hoppat och simmat och lekt och busat, och när vi kom hem ville de leka mer så dagiskompisen ska stanna och äta hos oss.

Jag har på mig svarta tights, vitt långt linne och en stor, grå plyschuvtröja, och känner mig mysigare än mysigast.

Ska nog byta sängkläder också. Efter bastubad blir man alldeles renskrubbad, så då måste man ju ha rena, fräscha sängkläder.

Och när barnen har somnat ska jag äta Marabou dajm och kolla på massa "Vänner"- avsnitt. Mysmysmysmys.


Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som rena lyxen!

2009-01-31 @ 18:49:17
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0