Är för trött för att skriva ett riktigt inlägg, så jag tar det i punktform

  • Dagen idag har gått riktigt bra, trots att jag kom hem halv tio igår och var helt sjukt trött i morse. Som tur är har jag inga helklasser på torsdagar, utan en halvklass och resten specialundervisning.
  • Blir inga köksstolar ändå i morgon, eftersom jag inte hunnit/ orkat/ kommit mig för att ringa Mio och kolla om stolarna finns i lager. Och de gjorde de ju såklart inte, fick jag veta idag
  • Men lika bra det. Kunde ändå inte bestämma mig för vilka jag vill ha. Tror att de dyrare blir finast ändå, men måste provsitta först. Alltså måste vi antingen laga bakluckan så att den går att öppna alternativt hyra släpvagn och åka till Mio någon dag
  • Denna någon dag kommer att inträffa år 2013 eller liknande
  • Så jag kommer väl aldrig få mina stolar. Jävla skit.
  • Ursäkta tjatet om stolar. Egentligen tar de inte alls upp speciellt stor plats i min hjärna, utan där finns mest JOBB och BARNEN och JOBB och BARNEN.
  • Ja, just det, och så finns det en massa planeringsssaker som Läromedelsmässa i Uppsala 11 februari, tåg till Skåne 13 februari, tio tusen möten på jobbet, undrar om jag hinner få en vikarie på tisdag när jag ska på lång ledningsgrupp, måste städa till i morgon när mamma och lillebror med familj kommer, börja tänka på nästa matteplanering osv osv. Dessutom kommer bröllop- i- Skåne datumet närmare och närmare med rekordfart och JAG HAR INGENTING ATT HA PÅÅÅÅÅ MIG. Om jag inte har blå Filippa K- klänningen igen. Fjärde bröllopet inom loppet av ett år. Tja, varför inte? Är ju inte samma folk med.
  • Tips mottages tacksamt: Ni som sett mig i klänningen. Duger den? Är den för somrig? Borde jag ha något snyggare?
  • Blev ju många punkter ändå det här.
  • Alltså var jag inte så trött som jag trodde. Där ser man. Så fort Stella somnat (Leo sover redan) ska jag i alla fall gå ner och se några avsnitt "Vänner" (Bland annat det med bröllopet i London, ni vet där...Ja. Ni vet. Ett av favvo- avsnitten), äta choklad (Äh. Torsdagar räknas som helg) och sen gå och lägga mig tidigt.
  • Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0