Jag och kyla. Not like this

Av någon märklig anledning har jag inte tyckt att det var viktigt att köpa bra vintervantar till mig, så i dag när jag cyklade till jobbet hade jag mina svarta mocca- handskar som jag köpte i oktober. Och jeans utan långkalsonger (Fy tusan för långkalsoner under jeans. Obekvämt). Och ingen mössa (Har inte tyckt att det varit ett viktigt köp heller)

Just det sista beror i och för sig lite på att jag ser absolut inte klok ut i mössa.

Så för att göra en lång historia kort kan man säga att jag får skylla mig själv, och att det var rätt åt mig att jag frös. Ja, så kan man verkligen säga.

Men FY FAAAAAAN vad ont det gjorde i händerna att cykla hem. Och att komma in, satt på hallgolvet och grimaserade av smärta när händerna började tina. Gör fortfarande lite ont.

Mission of the närmaste dagarna: Köpa varma och bra vantar.

Men inte mössa. Jag ser så ful ut i mössa. Hej då från Maria, 14 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0