Kom inte så långt som till nedervåningen

Fastnade i att läsa gamla inlägg från i somras istället.

Fränt att kunna läsa exakt vad man har haft för sig i sitt liv den senaste tiden. Inte nog med att bloggande är som att sitta och prata med sig själv, att läsa gamla inlägg är dessutom som att prata med sig själv så som man var för ett halvår sedan.

Sa jag fränt? Stört menade jag. En ganska stor smula schizofrent också.

Nu ska jag, jag och jag- från- i somras i alla fall gå ner och borsta tänderna.

Till råga på allt fick alla sommar- inlägg mig att längta massor efter sommarlovet. Det var väl en smart sak att göra så här två dagar in på terminen. Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0