Lovely lediga dagar

Jag vet inte, jag, det här med att börja jobba nästa vecka...Ska det verkligen vara nödvändigt?!

Ikväll ska jag fortsätta se säsong två, tror att jag hinner komma till det avsnittet där Rachel hänger på Ross rygg och försöker ta telefonen ifrån honom för att han inte ska lyssna av telefonsvararen, och när han sedan säger typ "Over me? OVER ME?! When were you under me?!"

Hahaha. Bland de Topp tio bästa, där också Rachel och Phoebes joggingtur i Central Park finns med. Och några mer som jag inte kommer på just nu. Och att se alla tio säsongerna i kronologisk ordning ska bli alldeles, alldeles underbart. Är dessutom säkert fyra säsonger eller mer som jag bara sett sporadiska avsnitt av. De första, däremot, följde jag slaviskt när de gick. Back in the late 90's när jag bodde i lägenhet på Östra Flintgatan i Borlänge. Ja, herregud, vad gammal jag är.

Kommentarer
Postat av: Oggy

Ja, du är så sjukt gammal! PössPöss ;)

2009-01-03 @ 01:23:55
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0