Mest kritiska tiden i morgon

Mellan tio över sex och fem i åtta. Duscha, göra mig i ordning, väcka barn, klä på, fixa frukost, borsta tänder, komma ihåg Stellas skridskor, komma ihåg matlåda, klä på ytterkläder, komma iväg ( Hest utan psykbryt vare sig från barn eller mamma), skrapa bil, sopa snö, komma i tid till skola och dagis, KOMMA I TID SJÄLV.

Sista punkten ytterst viktig. Brukar oftast innefatta en världsrekordsnabb löpning från Leos dagis till mitt jobb.

På ett sätt bra med vinter och småbarn och skol- och dagislämning och skridsko- komihåg. Bara man klarat av det känns liksom resten av jobbdagen peace of cake.

Puss och god natt och åh gode Gud låt mig tvinga mig att gå upp tio över sex och inte snooza till halvsju. Amen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Darling! Datum för kryssen spikat! 7-8 Mars! Silja Galaxy! Ska vi dela hytt? Har lovat bort mig till Oskar också, men vi kan väl vara 4 in the cabin? Rings snart! Pöss Pöss!

2009-01-14 @ 23:04:46
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: mollya

Klockan är nu 7.07. Hoppas du har en bra morgon!

2009-01-15 @ 07:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0