Nu: Tandborstning, pyjamaspåtagning samt några avsnitt "Vänner"

Bland annat det med Rachel och Phoebe som springer i Central park, och det när Ross bleker tänderna.

Hohoho. Helt fantastiskt roligt.

Bland de två bästa "Vänner"- avsnitten genom tiderna, I must say.

(Har lite dåligt samvete över "Grey's Anatomy"- boxen säsong 4 som jag bara sett en tredjedel av, men å andra sidan är den lite för deppig för januari- och februarikvällar. Jag fortsätter med den runt april)

För övrigt vill jag återigen säga att svarta "Vänner"- boxen från min gulliga sambo var en av de bästa julklapparna jag någonsin fått. Annat än när jag fick en pyjamas från Kappahl's Excellent- serie för typ fem år sedan och var sur en hel kväll för att jag fått "En ful fettopyjamas". I am a terrible person att köpa presenter till. Men boxen! Oh, uppväger varenda fettopyjamas i hela världen (Som jag förövrigt bytte).

Och just for the record: Min poäng här var inte att Jonas på något sätt skulle köpa dåliga presenter, utan att jag är helt fruktansvärt otacksam eftersom jag är så noga med vad jag vill ha och inte vill ha. Så. Nu fick jag det sagt. Viktigt att stå för sina dåliga sidor. Man behöver kanske inte skriva dem i sitt CV, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0