Planer för morgondagen:

Förra helgen när Stellas dagiskompis och hennes mamma var här, så frågade de om vi ville hänga med och bada i morgon(I inomhusbad några mil bort). Stella ville såklart - "JAAAAAA! Då kan jag ha min bikini och låtsas att det är sommar!"-, och eftersom hon vill så vill jag med.

Typ.

Men det är väl bara att bita ihop, raka bikinilinjen (Fan vad drygt) och hålla tummarna att folk inte skriker och springer sin väg när de ser mig. Det värsta är att man tror att "Äsch! Alla är väl bleka these days", men så är det ju inte. De åker till Thailand, tränar, gör slingor och har sig.

Fast jag klipper i alla fall luggen. Själv. Gills det?

Kommentarer
Postat av: Terése

En Ipren ser ut som en leverfläck på min kropp.



Slå det om du kan.



Kram /Den blekaste fisen norr om Dalälven.

2009-01-31 @ 15:50:28
URL: http://mellisplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0