Snart, snart, snart!

Nästa vecka kanske jag ska åka till Mio på fredagen och- Oh happy day!- köpa nya köksstolarna. Fast syns det egentligen så mycket skillnad på de här



och de här?



Stol nummer två är 400 kronor billigare. 1 600 kronor billigare för fyra. Å andra sidan ska man ju köpa de man PÅ RIKTIGT vill ha när det ändå är mycket pengar. Å tredje sidan kanske jag inte vill ha dessa stolar i resten av mitt liv.

Å fjärde sidan så...Närå. Får väl sätta mig på dem båda och känna om det är någon skillnad. Är det inte det, och om de är lika snygga, så kör jag på de billigare.

1 600 kronor är ju alltid 1 600 kronor. Som vi brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, vad fina! Då kommer jag och provsitter sen! Jag hade snålat ur och valt de billiga... Och eventuellt ångrat mig sen. Men jag såg faktiskt ingen direkt skillnad på dem? Känn med bumpen! Pöss!

2009-01-13 @ 21:36:19
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja va fasen, är de lika sköna att sitta på så kör på de billiga o gör något kul med de 1600! För de är absolut lika snygga ju :)

2009-01-14 @ 17:13:03
Postat av: Mli

Vet du, här uppe på Dollar Store säljer de såna där stolar. De har en lite ljusare brun klädsel men de är jädrigt billiga. 2 eller 400 kr styck vill jag minnas =)

2009-01-15 @ 13:05:52
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0