Thank God för att det är studiedag i morgon

Hade jag varit tvungen att ha lektion hade jag stått där framme och undrat varför jag var där, vad jag undervisar i samt försökt komma i håg vad mina elever heter. Nu har jag i alla fall i morgon på mig att komma på det.

Bland alla de tusen saker som jag ska göra i morgon ingår att skriva planering för ett nytt avsnitt och kopiera upp så att jag kan dela ut det på torsdag. Som tur är hann jag börja före lovet, men eftersom det ska bli några schemaändringar och jag inte riktigt är säker på hur många mattelektioner i veckan jag har så kunde jag inte göra färdigt. Och sista fredagen kunde jag för mitt liv inte hitta koncentration att sitta vid datorn och skriva planeringar för januari.

Men nu så!

...Har jag inte riktigt heller hittat koncentrationen, om jag ska vara ärlig, men den kanske kommer i morgon. För nu är JULLOVET ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVER. Snyft.

Snyft, snyft, snyft.

Tack till mina fina barn och min fina sambo för att vi haft det så mysigt och min fina mamma för att vi fick komma på semester i några dagar. Och tack till mina fina vänner Phoebe, Joey, Monica, Rachel, Chandler och Ross. Ni vet hur man förgyller ett jullov, you guys. Och jag är än så länge BARA I BÖRJAN AV SÄSONG 3! Lovely. Massor, massor med säsonger kvar.

Nu: Gå och lägga mig. Och i morgon gå upp kvart över sex. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men du vilket fränt läromedel ni hade gjort! Blev uppriktigt imponerad, både snyggt och fungerande! Bra där ;) Tänk den som ändå hade hunnit med det.... hoho!

2009-01-07 @ 01:20:16
URL: http://frokenasa.blogg.se/
Postat av: J

Jag gick upp tio idag. Men sen tänkte jag att det var ju lite tidigt, så jag gick och la mig igen. Så du vet =)

2009-01-07 @ 12:23:51
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0