Jag vet. Inte mycket händer här, inte.

Men hjärnan har semester, så... Tja, kommer helt enkelt inte på något att skriva.

Vi har varit ute i solen mest hela tiden, och antingen åkt och badat i Rullsand eller i utomhusbadet här i stan, eller så har vi varit hemma och softat. Igår var vi till Furuvik med min kusin och hans familj. Himla mysigt. Stella fick åka alla karusellerna och åkte bland annat Piratskeppet. Sittandes högt upp.

Ja, herregud. Skulle jag aldrig våga. Fast att stå på marken och titta på en 6- åring med världens största glugg skratta så att hon kiknar, åkandes karusell med en av sin absoluta favoritkompis (Hennes syssling Ida) och bådas pappor, är faktiskt minst lika kul som att åka karusell själv. Fast jag åkte också karuseller, of course, bara inte de två värsta... Leo körde alla bilar och åkte Lilla uppskjutet och hade the time of his life. Ja. En mycket bra dag. Förutom karuseller åt vi picknicklunch vid havet, tittade på djur och hann även med att bada i poolen innan vi åkte hem.

Och Jonas vann 2 kg Marabouchoklad! Värsta fräna. Förra året vann han 2 kg Toblerone, så detta känns som en bra sommartradition.

En annan anledning, förutom semesterhjärnan och det fina vädret, som gör att jag aldrig skriver numera är att vår dator dör efter ungefär fyrtio minuter. Det vill säga att när jag väl har läst igenom alla andras bloggar, så stänger den av sig själv på grund av överhettning och jag hinner inte skriva något.

Så vi säger som så, att vi badar och softar vidare, så hörs vi någon gång emellanåt? OK? Ha en bra sommar, alla Fina!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej! Lite turbulent start här... men snart landar jag ordentligt i allt kaos och våldgästar dig tills du slänger ut mig!

2009-07-02 @ 10:23:15
Postat av: Maria

Cicci: Ja! Do that. Risken finns dock att vi inte släpper hem er förrän typ oktober för att ta igen all bo- utomlands- tid =)

2009-07-03 @ 20:52:25
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0