Några altanbilder

Vår kamera är halvdöd, eller rättare sagt till- 90%- död, men ibland återuppstår den i några sekunder så att man kan ta en bild eller två.

Som dessa efter att jag högtryckstvättat (Ett av mina nyvunna intressen. Jätteroligt, faktiskt), oljat samt möblerat altanen tidigare i somras.







På den sista bilen posar Stella med en av sina bebisar. Hon och hennes grannkompisar går runt kvarteret med dockor, vagnar, väskor och mobiltelefoner. Hon älskar att vara med små barn, vill bli dagis- eller skolfröken när hon blir stor och en av hennes högsta önskningar är att jag ska få en bebis i magen.

Gullunge.

Kommentarer
Postat av: loly

Så fint det är!

2009-07-04 @ 19:32:18
Postat av: Anna

Åh, så fiiint! Okej om jag dyker upp nånting på en vinkväll? =) Puss!

2009-07-05 @ 11:58:34
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt nice! Herregud, det är typ ett år sen jag satt där och drack vin eller öl eller vad det nu var och käkade tacos med er! :)

2009-07-10 @ 17:37:16
URL: http://www.tv3.se/days

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0