Plötsligt så händer det

Telefonen ringde tidigare idag:

Kompis: Hej! Vill du åka till sommarstuga fem meter från havet med mig och R (Tredje kompis) nästa lördag? Vi kan först åka på loppis på dagen, och sedan badar vi, grillar och dricker vin.
Jag: JAAAAAAAAAAAA!

OK. Eventuellt lite överdriven reaktion över att få sova över i sommarstuga fem meter från havet med två kompisar, men efter några veckor med i- och urplockning av diskmaskin samt diverse annat som rör barn och hem, så är jag i stort behov av en smula glamour. Oh yes.

Så sommarstugeövernattning, loppis, vin och hav låter alldeles perfekt. Om jag nu inte har blivit portad för att jag skrek "JAAAAAAA" för högt i luren?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0