Dagens i- landsproblem:

Vi har slut på diskmaskinstabletter, så vi kan inte diska.

Så nu ska jag och kidsen cykla till ICA och handla. Cykeltur i solen. Samma väg som jag cyklar till jobbet, fast iklädd jeansshorts och linne. Efter maten ska vi ställa upp poolen, om det inte kommer en massa moln.

Förlåt om jag tjatar, men: SEMESTER! Sweet.

Senare idag ska vi åka till ICA Maxi i Gävle och barnen ska få sin efterlängtade sommarlovspresent. Egentligen tycker jag inte att man ska ge barn saker i tid och otid, men sommarlovspresent känns mysigt. Leo vill ha en radiobil (Radiostyrd bil), och Stella en ny Barbie.

Min sommarlovspresent var "Ghost whisperer"- boxen. Bra tips: Se spökserier på sommaren när det är ljust ute på kvällarna. Blir betydligt mindre läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0