Projekt Tona hår

Plan A: Tona håret när jag klippte mig förra veckan
Plan B: Köpa hårtoning när jag klippte mig förra veckan, och sedan tona håret hemma
Plan C: Köpa hårtoning på någon frisörsalong här i stan

Inget av dessa fungerade dock (På grund av pengabrist och tidsbrist och lite annat), så nu är vi inne på:
Plan D: Köpa någon Garnier- skit på ICA i morgon kväll på väg hem (Ska skriva kvalitetsredovisning till sent)

Ja. Så får det bli. Förutom hårtoning skulle jag behöva foundation, nya kläder, vaxning samt en fettsugning eller två. Säljs det på ICA?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har ialla fall foundation, hihi!

Ses på lördag!!!!

Kram och hoppas att avslutningen blev toppen

2009-06-11 @ 20:00:18
URL: http://camillamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0