Avd. Den som uppfann tacos var ett geni

Känns som att jag vill fira att det är fredag och att jag har klarat av hela veckan. En stor bedrift, I must say.

Dessutom missade jag ju hela fredagsmyset förra veckan eftersom jag gick och la mig halv åtta (Crazy), så ikväll blir det dajmglass, ett glas vin och start på sista säsongen av "Vänner"- boxen.

Såg Barbados- avsnittet igår. "I have thought of this moment a hundred times, and not once did I say no". Åhhhhhhhh. Blir en smula vemodigt att börja se sista säsongen (Fatta att jag sett nio säsonger sedan julafton!), men ändå himla fränt. Tio år "Vänner" mellan december och april. Stort. När jag sett klart det gör jag nog ett nytt försök med fjärde säsongen av "Grey's Anatomy". Tröttnade lite, de håller ju bara på att velar fram och tillbaka de där trögtänkta doktorerna. Man vill liksom bara skrika "AMEN KOM IGEEEEEEEN!"

Men jag måste ju se klart den när jag köpt den. Sådan är lagen för oss födda på sjuttiotalet. Är man uppväxt med att äta upp maten på dagis så har man ett "Rätt ska vara rätt"- tänk i ryggraden. Undrar om det är bra eller dåligt?

Nu: Gå ner och se på "A- A- AMIGO" med barnen. Kanske världens mest på- hjärnan- sättande sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0