Har hittat en ny, bra kvällsunderhållning:

Ligga i sängen med datorn på magen och kolla på "Mia & Klara"- avsnitt. Har inte sett någon av de nya innan, för klockan åtta på söndagar är mitt i nattningstiden.

Men oh my God vad bra det är. Fullständigt lysande. Tabita kan man ju inte låta bli att älska. Och Jennifer/ Gulletussan som nyskild. Fantastiskt. Har sett de två första, resten ser jag någon annan kväll. Nu ska jag 1) Plocka fram kläder till i morgon och 2) Gå och lägga mig.

Så här tidigt. Blir lika stolt varenda gång (Inte så ofta, dock...) det händer. Visst känner man sig liksom så GOD när man går och lägger sig tidigt? Lite samma känsla som att äta äpple till mellanmål eller att sitta i soffa, nyduschad, efter att ha tränat. Det sista kommer jag i och för sig knappt ihåg hur det kändes, men i alla fall.

It is a very fresh feeling.

Kommentarer
Postat av: Tina

Va braru e på å skriva! :-D Och så himla produktiv!



Vi sa det säkert hundra gånger på båten, P och jag, men visste du att Tabita kommer härifrån stan? :-D 'stolt' Brukar se henne ibland.

2009-03-14 @ 17:46:27
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/
Postat av: Erik M (Vän av oordning)

Vi kollar också på Mia och Klara nu. Lotta fick säsong 1 på DVD - klart prisvärt från Lunde-Q :-)

2009-03-16 @ 11:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0