Jag och Lasse Lindh

Jag och Jonas pratade frikort häromveckan.

Jag: Mitt är i alla fall Lasse Lindh
Jonas: Vem?
Jag: Amen du vet han som varit med i Melodifestivalen. Han som sjöng "Du behöver aldrig mer vara rädd" förra året

Jonas vet fortfarande inte, så han går upp och googlar. Strax därpå hör jag honom skratta, och när jag går upp ser jag honom titta på den här bilden:



Jonas (Tittar på mig med en blick som säger "You gotta be fucking kidding me"): Haha, ja, han var ju snygg...Ta honom du
Jag: Hmpf! Han är visst snygg. Man kan väl inte bli bra på alla bilder, heller.

Do not mess with my Lasse. Dessutom är han singel nu, stod i Aftonbladet att han hånglat med minst två tjejer på efterfesten efter hans delfinal. Kanske har jag en chans? Klockan fem i fyra på något uteställe i Stockholm om jag hela tiden håller mig i närheten av snygga tjejer. Då blir jag nummer två eller tre i raden. Säkert märker han inte ens att han råkat byta.

Eller i och för sig. Kanske inte så bra idé ändå. Jag får fortsätta att lyssna på hans låt från förra året istället och bli en smula kär varje gång.

Så ger jag bort honom till någon singel som läser istället. Bra, va? Modebloggerskorna ger bort skor och hårband. Jag ger bort Lasse Lindh. Och förra året gav jag bort en Tequilaflaska till Oggy i Örebro.

Håll med om att mina bloggpresenter är bättre?


Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du får en underbar lördag! =)

2009-03-14 @ 15:18:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Oggy

Den tequilan var populär! :)

2009-03-14 @ 20:27:09
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0