Morgondagen

Medan Jonas är hemma med lilla feber- skrutten kommer min dag att se ut som följer:
  1. Lektioner till klockan 13.00
  2. Ledningsgrupp mellan klockan 13.00 och 16.00
  3. Köpa någon slags middag på Hemköp (Typ macka och godis som man kan äta framför datorn)
  4. Skriva omdömen från klockan 16.21 (Om man räknar med promenad fram och tillbaka till Hemköp) till klockan hundra miljoner. Ungefär.
Tanken är i alla fall att jag ska hinna så många som möjligt, för på onsdag eftermiddag är det en massa annat som ska göras och på torsdag ska jag hämta barnen vid fyra och hinner inte skriva så mycket.

Så! Alla omdömen. I morgon. Det måste gå. Tror att jag ska gå och nypa mig lite i benen, så där som Carolina Kluft brukar göra, när jag går fram och tillbaka till Hemköp.

All peppning är bra peppning, som vi brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nej... Du sitter väl inte där och skriver än?

2009-03-17 @ 22:51:47
URL: http://annaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0