Några saker jag väntar på just nu:

  • På att barnen ska somna
  • På att logga in på omdömes- sidan och läsa omdömena till i mogon. De sista utvecklingssamtalen! Eller ja. Nästan. Har en på fredag under lunchen, och en veckan efter påsk eftersom eleven var sjuk idag. Men det är roligare att tänka att jag är klar i morgon.
  • På att Desperate Housewives ska börja, så att jag får sätta mig i soffan och äta dajmglassen som är kvar från i helgen. Egentligen har jag tröttnat en smula på serien, men ikväll är det en bra ursäkt för att äta dajmglas
  • På att det ska bli fredag så att vi får åka till Borlänge. Fredagsmys hos lillebror med familj på fredag och kanske, förhoppningsvis, hänga med världens bästa Camilla på lördag kväll. Lovely!
  • På att börja använda vårjackan. Kanske i morgon? Åh, hoppas hoppas.
  • På påsklovet
Nu: Läsa omdömen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0