Bara lite klädgnällande. Förlåt. Ska snart sluta

Med risk för att låta som min 6- åring när hon får psykbryt, måste jag bara få säga att jag har ingenting att ha på mig. INGENTING! Dessutom är jag för tjock för att ha på mig det som faktiskt är snyggt.

Men sluta klaga och börja träna, då! Säger ni.
Lättare sagt än gjort, säger jag.

Sa jag förresten att JAG HAR INGENTING ATT HA PÅ MIG! Jävla skit.

Ni då? Alldeles smala och brunbrända, och garderoben full med fräscha vårkläder? Minst ett par ljusa chinos och blå- och vitrandiga toppar? Fina klänningar? Vippiga kjolar och höga klackar? Färgglada kläder, och inte en svart eller brun kofta så långt ögat kan nå? Tänkte väl det. Era jäklar.

Note to self: Börja träna (På något sätt. Ska tänka ut något fiffigt sätt att hinna), sluta äta samt köpa blå- och vitrandig topp.

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Oj, vad jag kände igen mig i beskrivningen av "smal, brunbränd och fräscht klädd"! Testa "uppsvälld, mörkvit och klädd i tält med mjukisbrallor" istället :)



2009-05-27 @ 08:13:48
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/
Postat av: loly

Om du kommer hit så kan jag hosta på dig.;=)



Jag har tappat 3 kg på knappt 2 veckor eftersom jag mår så dåligt och inte orkar äta. Efter det passar alla kläder. Alltid nåt. :=)

2009-05-27 @ 20:37:08
URL: http://[email protected]
Postat av: mollya

Smal, brunbränd och fräscht klädd läses här som: Pluffsig, ljusbrun på vissa ställen med matchande bonnabränna på konstiga ställen, ett go Albin-valk mitt på magen som bestämt sig för att se ut som det ligger en ny Albin där inne o gror, nerspydda kläder, rödsprängda ögon och pluffsigt hår. ha ha... äsch. Det är insidan som räknas hälsar jag! (Iförd fulglasögon, fejk OS t-shirt från Kina (storlek för liten) och mammas gammal urtvättade adidasmysbyxor (storlek för stora, måste dras upp till armhålorna) med en lätt spyarom som en aura omkring mig. moahahahahahaha... tur ungen är sötast i världen ;)

2009-05-27 @ 21:08:18
Postat av: Maria

Puss på er, brudar, och tack för era kommentarer. I love you for not being smala, brunbrända och ha randig topp =) Fast underbara är ni.



Och Loly: Kom gärna och hosta på mig! Har liksom inte råd att köpa helt ny sommar garderob =)

2009-05-29 @ 23:14:23
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0