Måste bara skriva det igen:

Jag har alltså en kompis som har en badtunna på altanen. BADTUNNA! Eventuellt är detta min nya bästis.

Nu ska jag klä på mig och sedan åka in till stan (Byn?) och göra lite ärenden. Köpa ny duschkräm i en av smink- och hudvårdsaffärerna (Det finns två. Det ni!), köpa födelsedagspresent till pappa och farmor som kommer och hälsar på idag (Pappa fyllde år i veckan och farmor i april), handla mat, handla tårta.

Hade tänkt göra i ordning altanen idag, men det är kallt och molnigt. Jävla skit. Om man ska högtryckstvätts- städa och olja in så behöver det väl vara varmt så att det torkar snabbt? Inte för att jag är någon altanexpert på långa vägar, men det känns logiskt. Om inte annat är det roligare att fixa ute när det är varmt och skönt.

Ha en bra lördag, dear friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0