Update:

Oj då. Det var visst "Grey's Anatomy" idag, hade råkat titta fel i tdningen och läst TV för i morgon. Missade dock bara första kvarten.

Har rättat färdigt proven, och ska nu lägga in resultaten. Sedan helg! Och jättenöjd med resultaten är jag också. Fina, duktiga elever! Spelar faktiskt ingen som helst roll om det blir G, VG eller MVG, men att skriva dit ett betyg och veta att eleven verkligen har kämpat och arbetat sig upp till resultatet och att sedan veta att hon/ han kommer att bli jätteglad att se vad hon eller han fick, DET är pure happiness.

Känns som att jag är uppe ur min lilla jobbsvacka nu. Skönt. För jag har ju faktiskt världens bästa jobb. Faktiskt. Ändå. Trots allt jobbigt emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0