Vid närmare eftertanke så började jag läsa den igår ändå

Boken, alltså.



AMEN SKIT SAMMA! Det var väl ett jävla tjat. Säger ni.

Rätt ska vara rätt, säger jag. Den är dessutom jättebra, verkar vara den bästa hittills, så nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare.

Men Annikas man. Visst verkade han lite sympatisk i några böcker men är nu värsta idioten?! Eller förresten, jag ångrade mig. Han har varit knäpp hela tiden, va? Visserligen är Annika lite koko också, men han är värre.

(PS. Annika Bengtzon heter hon. Visste att det var något som inte stämde. Problemet är bara att man numera inte kan varken skriva eller läsa "Bengtzon" utan att tänka på Linda Bengtzing, så jag trodde inte att hon stavade så)

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Hur går det med boken? Är den nå bra?

2009-05-13 @ 08:23:14
URL: http://knyttetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0