Avd. Snabb som blixten

Eller lyssna på detta:

Min klass hade matteprov idag. Några prov, de som blev klara hyfsat snabbt,  hann jag rätta när jag satt och vaktade. Några fler hann jag rätta sista timmen, då en kollega ville ha min spec- grupp i åttan till att ha lite svenska med vilket ledde till att jag blev ledig. Och de sista hann jag rätta efter middagen ikväll då Leo såg på film och Stella var hos en kompis.

TADA! Det enda som är kvar nu är att föra in resultaten i min pärm plus i deras lärbloggar på Unikum. I morgon får de reda på hur det gick.

Är jag Sveriges snabbast rättande lärare or what, liksom?!

(Bra provuppgift: Ge förslag på mått på en förpackning som innehåller 4 dl. Kan ni?)

Kommentarer
Postat av: loly

Jag önskar att mina lärare kunde lära sig av dig. Hemtenta inlämnad 7/10 är ännu inte rättad.:(

2009-11-25 @ 23:28:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0