Breaking news!

Vi har... Wait for it... (Åh, vilken "How I met your mother"- abstinens jag har. Barney! Kom tillbaka!)... LAGT BUD PÅ HUSET! Fränt, va?

Viserligen vågar jag fortfarande inte tro att vi får det. Det andra paret som var där (Bara två intresserade! Bara en sån sak) kanske är svinrika. Fast får vi det så får vi det, får vi det inte var det inte meningen att vi skulle ha det.

Tänker jag. Men tänk om vi har shoppat hus innan nästa helg! Så. Jäkla. Häftigt. Håller ni fortfarande tummarna?

PS. Huset var kanon. Verkligen perfekt. Eller perfekt och perfekt... En del saker var inte så bra. Men nu fokuserar jag på alla fördelar, och skriver nackdelarna om vi inte får huset. Hur smart är jag på en skala?!

Kommentarer
Postat av: Erik M, vän av oordning

Häftigt och spännande! Låter lite som en repris på när ni lade bud på ert nuvarande hus då? :-)

2009-11-15 @ 09:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0