Forts. Huset

I morgon får vi veta om det andra paret lagt motbud eller inte.

ÅHHHHHHHHHHHHHHH vad jag vill ha det här huset. Det är liksom... Vårt. Helt enkelt. Jag vet redan nu varenda tapetsering, måleri och ändring i hela huset. Har till och med en plan för bastubygge i källaren. Amen ni hör ju!

Har ont i magen av nervositet, hur stora är oddsen att det andra paret inte lägger ett bud?! Nä, jag vet. Inte särskilt stora. Fan fan fan. JAG VILL JU HA MITT HUS!

Visst håller ni fortfarande tummarna? Tror att det var det som fixade så att det knappt kom någon till visningen. BRA KÄMPAT! Nu håller vi dem ytterligare några dagar, och hoppas på att unga paret som också var på visningen kom på att de inte hade några pengar alternativt inte alls vill ha ett oansenligt (Hyfsat) litet hus byggt - 63. Right?

Kommentarer
Postat av: Erik M, vän av oordning

Visst tar ni dit en professionell besiktningsman innan ni överväger att faktiskt bestämma er för att försöka köpa? Kram!

2009-11-15 @ 22:16:43
Postat av: Erik M, vän av oordning

Du ... Visst tar ni dit en professionell besiktningsman innan ni bestämmer er för att överväga att faktiskt försöka köpa?

2009-11-15 @ 22:17:44
Postat av: Honung

Right on!



Alla tummar hålles här!



Och tack!



Kramen!

2009-11-16 @ 00:41:21
URL: http://honungsbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0