Jag och mitt knark:

Mjuka jeansleggings från Cubus.

Guds gåva till mänskligheten. Nu när jag är fast kan jag liksom inte ha något annat. Har försökt med jeans några morgnar, men alltid bytt precis innan jag åkt iväg. Och igår klämde jag in mig i en svart pennkjol, som jag sedan hade hela dagen. Men... Nä. Mjuka jeansleggings vinner. Alla gånger.

Måste bara köpa några fler långa koftor samt långa linnen /T- shirts. Leggings kräver ju överdelar av rätt längd. Har försökt rafsat åt mig några koftor på Gina Tricot under hösten, men den ena visade sig vara för stor och den andra för stickig. Men the jakt goes on! Någon dag ska jag lyckas ta mig till shoppingställe (Stockholm, Uppsala eller Gävle) och hitta de perfekta koftorna. Oh yes.

Men helst av allt vill jag ju köpa ett hus. Kan gå i stickiga koftor tills jag dör, bara jag får köpa ett hus. Ni håller väl tummarna idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0