Orkar ni med ett hus till?

Det här var också helt ok.

Dock dyr uppvärmning (Oh, jag är så vuxen. Märkte ni att jag kommenterade uppvärmningssystemet före altanen?! Jorråsatte. Här är en rutinerad husköpare husletare)

Roligast var blå badkaret i tvättstugan. "Hej, hej, här ligger jag och spaar mitt i 60- graders tvätten", liksom.

Fast... Nej. Det känns inte som mitt hus. Det vi ska titta på på lördag, däremot... Satt i soffan tidigare på kvällen, när jag såg "Bolibompa" med barnen, och funderade på var golvlampan i hörnet skulle passa i mitt nya hus. Vardagsrummet? Barnens tv- hörna på övervåningen? Eller kanske i hallen?! Skulle kanske vara fint.

Ja, ni hör ju. Jag är lite knäpp. Och jag tror faktiskt inte att vi kommer att kunna köpa det, för det kommer säket att bli budgivning. Men mysigt att i en veckas tid fått ha ett hus att möblera. Det är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0