Jaha, ja

Vad ska man hitta på idag, då?

Har varit ute och gått i en timme på förmiddagen. Spanat på hus, njutit av höstsolen. Det blir i alla fall inget köp av huset jag länkade till här om dagen, för det var verkligen tråkigare än tråk- tråkigast. Visserligen såg jag det bara från utsidan, men ändå. Skulle bli deprimerad av att bo där.

Förutom promenaden har jag gjort absolut ingenting.

Rätt skönt med sådana dagar.

Ikväll ska vi äta våfflor. Våfflor på söndagar for President.

Hade tänkt att beställa lite kläder från Lindex eller H&M (fick rabattcheck med posten), men visade sig att alla storlekar var slut. Stella behöver ett par täckbyxor, och Leo några fler tröjor. Själv vill jag ha nya mysbyxor. Kanske att jag och Stella kan åka in till Uppsala på tisdag efter skolan och shoppa loss? Så kan vi äta Max till middag. Lyxigt värre. Tror att hon ska få täckbyxor från Polarn o pyret (Om inte hennes storlek är slut där också. Jäkla folk att handla vinterkläder snabbt), dyrt som tusan men bra kvalitet.

Nu: Lägga mig i sängen och läsa. Soft söndag, detta.

Kommentarer
Postat av: loly

Jag kollade täckkläder i butik på HM o Lindex för några dagar sedan och det fanns mycket kvar. Dock inte på nätet. Tips bara. :)

2009-10-19 @ 00:14:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0