Nu:

  1. Veckla upp benen från golvet (Oergonomisk till max, denna lilla byrå med datorn på)
  2. Hänga tvätt
  3. Måla naglarna
  4. Gå och lägga mig
Har, om jag ska vara ärlig, fortfarande en smula... Eh... Vad heter det? Plötsligt försvann alla orden från hjärnan. Det där ordet när man saknar något och... JA! Nu kom jag på det. Separationsångest. Alltså: Jag har separationsångest över "How I met your mother" och längtar så att jag nästan dör till när nästa säsong kommer ut.

Så kvällarna är inte riktigt så bra som de brukar. Det är de inte.

Kommentarer
Postat av: mollya

Du är inte ensam! Jag går o längtar ihjäl mig efter six feet under. Har inte fjärde säsongen, men har sett 1-3 o den femte (och sista!!) står i bokhyllan. För att inte tala om l word längtan... OMG.

Ha ha ha ha... det är så sjukt! Måste genast väga upp med att säga att jag även saknar mina vänner som inte bor hr o min sambo som är iväg o jobbar denna veckan. Som en liten reality check ;)

2009-10-08 @ 22:48:53
Postat av: ninjan

kanske kan jag trösta dig med en liten nominering? :)

2009-10-09 @ 09:16:53
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0