Att köpa

Så här gör modebloggarna. Ja, de flesta andra också. Jag vill ju inte vara sämre, så här är den, lista över saker jag vill/ ska köpa i höst:
  • Vita converse (Mina svarta håller på att ramla sönder)
  • Nya jeans. Helst Acne.
  • Några nya koftor och tröjor
  • Ett hus
  • Ny Beauty flash balm- kräm när den jag har nu tar slut
  • Nya dvd- box när jag tittat klart på "How I met your mother" säsong 3 samt "Medium" säsong 1. Oh, kanske "Ghost whisperer" säsong fyra kommer ut snart?! Hoppas hoppas.
Ja, det var väl ungefär det. Några nya koftor och skorna åker jag kanske till Uppsala och köper i veckan, om jag orkar. Huset blir när det blir.

Köper vi hus så ska vi också köpa ny soffa och det här sideboardet ("Sideboardet"? Hur fult lät inte det?!) från IKEA Stockholm.


Matchar vita converse, nytt hus och nya jeans, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0