Gissa vad jag har gjort köpt dag?!

Sa jag till min kära kompis K när vi kom in i hennes hall i eftermiddags, samtidigt som jag gjorde V- tecknet.

K: Ett hus?!

Hm. Nä. Ett par täckbyxor till Leo, dyra och bra från barnaffären här i stan, för en gångs skull i tid och inte när första snön har kommit och alla storlekar är slut. Tyckte att jag var jätteduktig. Men nu när jag tänker efter så hade det varit lite fränare med ett hus. Det hade det ju.

(Husstatus: Oförändrat. Mäklare kommer och värderar vårt hus på tisdag, och går det bra och vi får ett lånelöfte från banken så lägger vi ett bud. Men most likely blir det inget hus. Snyft)

Köpte även ett jättefint vind- och regnställ till Stella. Det enda som fattas nu är täckbyxor till Stella och täckjacka och vinterskor till Leo, så klarar vi oss till nästa sommar. Perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0