Eventuellt har jag blivit målningsberoende?

Jag hade tänkt att ha ledigt från huset idag, men så hade jag inget att göra i eftermiddags och tänkte "Äh" och åkte dit och målade två element som behövdes målas innan mamma kommer nästa gång och tapetserar.

P3 på radion och en målarpensel i handen. Underbart tidsfördriv, I must say.

I övrigt har det varit en soft och mysig sista- dagen- på- sommarlovet- dag. När man varit ledig så länge känns det ändå helt OK att börja jobba igen. Egentligen börjar vi lärare inte förrän på tisdag, men jag tänkte åka dit och mjukstarta i några timmar. Kolla nya schemat. Smida lite planer med ny mentorskollega. (Min gamla mentorskollega och jag måste tyvärr dela oss i två arbetslag. Sjunkande elevunderlag och bla bla. Sorgligt som bara den och jag kommer att sakna henne massor. Men min nya är fantastisk hon med, så det blir nog bra det här. Dessutom är det alltid kul att ta emot en sjua).

bye, bye sommar. Hello jobbhöst!


Kommentarer
Postat av: loly

Vi vill se bilder! :)



Kram!

2010-08-09 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0